کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

ساخت وبلاگ

کسب درآمد از اینترنت در ایران طی چند سال گذشته تا به امروز رشد چشمگیری داشته است. به طوری که کسب درآمد اینترنتی دغدغه خیلی از افراد جامعه شده است. همه ما می دانیم کسب درآمد از اینترنت در خانه هم امکان پذیر است و یکی از بهترین و راحت ترین کارهایی است که هر کسی می تواند از آن درآمد زایی داشته باشد. حتی با کسب و کار اینترنتی می توان به فکر کسب درآمد میلیونی هم بود.

 

در این مقاله قصد دارم در مورد کسب درآمد از اینترنت و راه های آن صحبت کنم. پس اگر دنبال راه هایی می گردید که بتوانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید حتما تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

 

 

واقعیت‌های کسب و کار اینترنتی که خیلی‌ها به شما نمی‌گویند

 

 

چرا کسب درآمد از اینترنت؟

خیلی از افراد به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستند ولی اطلاعات کاملی در مورد آن ندارند و خیلی از دوستان دیگر نیز اصلا از مزیت های کسب درآمد از اینترنت آگاهی ندارند. در واقع از پتانسیلی که در کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد بی خبر هستند. در ادامه شما را بیشتر با مزیت های کسب و کارهای آنلاین آشنا خواهم کرد.

 

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

اولین و بهترین مزیتی که هر کسی را به سمت راه اندازی کسب و کار اینترنتی می کشاند کم هزینه بودن آن است. یعنی برای کسب درآمد از اینترنت در بسیاری از مواقع اصلا نیازی به سرمایه اولیه ندارید و اگر هم باشد به سرمایه کمی نیاز است. پس دیگر نباید نگران سرمایه اولیه باشید. در ادامه روش هایی را نام می برم که اصلا نیاز به سرمایه اولیه برای کسب درآمد از اینترنت ندارند.

 

کسب درآمد از اینترنت در هر شرایطی

مورد بعدی که خیلی مهمه این است که شما در هر شرایطی می توانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. یعنی اینکه چه سر کار باشید، چه خواب باشید و یا چه مسافرت باشید می توانید درآمد زایی داشته باشید. این پتانسیلی است که کسب و کارهای اینترنتی با ابزارهای هوشمندی که دارند در اختیار شما قرار می دهند.

 

کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

یکی از بهترین مزیت های کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد در منزل با کامپیوتر شخصی تان است. بسیاری از کارآفرینان اینترنتی مطرح در دنیا کارشان را از منزل خودشان آغاز کرده اند. شما هم بدون اینکه نیاز باشد دفتر کار یا مجوز کاری دریافت کنید می توانید برای شروع یا حتی برای همیشه کسب و کارتان را در منزل اداره کنید. کسب و کارهای اینترنتی زیادی همین الان در ایران وجود دارند که صاحبان آن ها در منزلشان آن را اداره می کنند. همچنین بعد ها با تیم سازی و به صورت دورکاری می توانید افرادی را استخدام کنید تا برای شما کار کنند و به شما برای پیشرفت در کسب و کارتان کمک کنند.

 

ارتباط گسترده با مشتریان از طریق ابزارهای آنلاین

یکی دیگر از مزیت های مهم در کسب و کارهای اینترنتی این است که می توانید به صورت گسترده تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. توسط ابزارهایی که در اختیار شما است می توانید ارتباط صمیمانه ای را با مخاطبان و مشتریان خود داشته باشید و همین مورد باعث ایجاد رضایت مندی در آن ها می شود. رضایت مندی در مشتریان هم که یعنی فروش چندین برابری!

 

کسب درآمد اینترنتی بدون نیاز به مجوز

برای اینکه از اینترنت کسب درآمد داشته باشید نیاز به هیچ مجوزی ندارید. البته در کشور ما در هر کاری باید همیشه مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشته باشید. ولی در کل برای هر کسی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارد یا اینکه می خواهد از اینترنت به هر طریقی درآمد کسب کند نیازی نیست که مجوزی داشته باشد. البته نماد اعتماد و ساماندهی برای سایت هایی است که فروش اینترنتی دارند ولی آن هم هنوز اجباری نشده است!

 

صرفه جویی در هزینه ها با کسب و کار اینترنتی

یکی دیگر از مزیت های خوبی که کسب و کارهای اینترنتی دارند این است که در خیلی از هزینه های اضافی صرفه جویی می شود. مثلا دیگر نیازی نیست برای رفتن به محل کار خود هزینه کنید. یا برای تولید کاتالوگ ها و هر چیز فیزیکی دیگری هزینه ای اضافی پرداخت کنید. چون در کسب و کارهای اینترنتی همه چیز دیجیتال است.

 

دسترسی به مخاطبان هدف بیشتر

از طریق اینترنت می توانید به بازار هدف گسترده تری دسترسی داشته باشید. بعنوان مثال شما یک تایپیست هستید. آیا مشتریانی که به شما مراجعه می کنند از شهر های دیگر هم هستند؟ مسلما فقط افرادی که در نزدیکی شما هستند یا نهایتا در شهر شما زندگی می کنند به شما سفارش کار می دهند.

ولی اگر کسب و کارتان آنلاین باشد مطمئن باشید می توانید از شهر های دیگر هم مشتری داشته باشید. مشتری های بیشتر با دسترسی به بازار هدف گسترده تر از بهترین مزیت های کسب و کارهای اینترنتی است.

 

بازاریابی و تبلیغات با کمترین هزینه

در اینترنت روش هایی برای بازاریابی و تبلیغات و جذب مشتری وجود دارد که توسط آن ها می توانید با کمترین هزینه یا حتی بدون صرف هزینه ای از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال با تولید محتوای مورد نیاز مخاطبانتان می توانید آن ها را به سمت خود و کسب و کارتان جذب کنید. در واقع بازاریابی از طریق محتوا می تواند بهترین ابزاری باشد که هر فردی با هر میزان سرمایه و هر نوع کار اینترنتی می تواند از آن به بهترین نحو استفاده کند.

 

آیا برای کسب درآمد از اینترنت حتما باید سایت داشته باشیم؟

شاید این سوال را تا الان خیلی از دوستان از من پرسیده اند و یا اینکه در ذهن خیلی ها این سوال وجود داشته باشد. جواب این سوال خیـــر است. هر کسی برای اینکه بتواند از اینترنت کسب درآمد داشته باشد حتما نیاز نیست که سایت داشته باشد. بلکه با روش هایی که هم اکنون وجود دارد و در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنم اصلا نیازی به داشتن سایت نیست.

هر چند نقش سایت در کسب و کارهای اینترنتی خیلی مهم است و بسیاری از درآمد های میلیونی از وب سایت کسب و کار مورد نظر ایجاد می شود. بسیاری از اعتماد سازی ها و دیگر مواردی که در کسب درآمد از اینترنت دخیل است به وب سایت اینترنتی هر کسب و کاری ختم می شود. البته همانطور که گفتم برای کسب درآمد اینترنتی همیشه به سایت نیاز نیست! نمونه اش کانال های تلگرامی که روزانه بالای 500 هزار تومان در آمد کسب می کنند وب سایتی ندارند!

البته باید بدانید راه اندازی یک وب سایت اینترنتی کار آسانی است. با وجود منابع و آموزش هایی که در مورد طراحی سایت با وردپرس به صورت رایگان در وب فارسی موجود است هر کسی بدون هیچ اطلاعاتی در مورد طراحی سایت و کد نویسی و به راحتی و با کمترین هزینه می تواند وب سایت خود را راه اندازی کند. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم از محصول طراحی سایت بدون کد نویسی دیدن فرمایید.

 

چگونه از اینترنت کسب درآمد داشته باشیم؟

راه های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که افراد با توجه به ایده، تجربه و سرمایه شان به سمت آن ها می روند. در این مقاله به هیچ وجه قصد راه اندازی ایده جدید مثل اسنپ یا راه اندازی فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا را نداریم! در واقع در این مقاله راه هایی را برای شما عنوان می کنم تا بدون دردسر و با کمترین سرمایه یا حتی بدون سرمایه بتوانید کسب و کاری را به صورت آنلاین راه اندازی کنید یا اینکه بدون راه اندازی کار اینترنتی بتوانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید.

کسب درآمد اینترنتی

 

کسب درآمد از طریق فروش محصولات فیزیکی

خیلی از دوستان دنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا هستند. از زبان خیلی از دوستان این قضیه را شنیده ام. ولی چرا این همه هزینه؟ چرا این همه زحمت؟ شما می توانید بدون سرمایه و بدون دردسر فروشگاه اینترنتی داشته باشید.

حتما نیازی نیست که در انبار تان انواع محصولات را داشته باشید. خیلی راحت می توانید محصولات دیگران را در سایت خود قرار دهید و زمانی که سفارشی گرفتید، از آن ها محصول را دریافت کنید و به دست مشتری تان برسانید. البته دیجی کالا هم الان از این روش استفاده می کند.

پیشنهاد می کنم مقاله با مدل های کسب و کار اینترنتی بیشتر آشنا شوید را حتما بخوانید.

البته این روش را با همکاری در فروش اشتباه نگیرید! در این روش محصولاتی که شما می فروشید در انبار فرد دیگری است. و به محض اینکه مشتری شما سفارشی را در فروشگاه اینترنتی شما ثبت کرد آن وقت محصول از آن فرد گرفته می شود و برای مشتری شما ارسال می شود. البته این یک مثال برای درک بهتر بود. تمام این کارها را می تواند اتوماتیک انجام شود.

همچین شما می توانید محصولات تولیدی خود را نیز به فروش برسانید. حتما پیج هایی که در اینستاگرام به فروش محصولات دست ساز خود می پردازند را دیده اید. شما نیز می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی خود این کار را انجام دهید. مثلا اگر در کار تولید تی شرت با چاپ های دلخواه هستید می توانید برای فروش محصولات خود از طریق فروشگاه اینترنتی تان اقدام کنید. یا مثلا اگر در کار فروش زالو های پرورشی هستید می توانید از یک وب سایت اینترنتی برای فروش آن ها استفاده کنید.

 

کسب درآمد از طریق فروش محصولات دیجیتالی

تولید و فروش محصولات دیجیتالی و دانلودی یکی از بهترین روش هایی است که هر کسی می تواند از طریق آن درآمد خوبی را از اینترنت کسب کند. امروزه کسب و کارهای اینترنتی زیادی به تولید آموزش ها در موضوعات مختلف و فروش آن ها روی آوردند. دیگر کسی آموزش های تولید خود را روی دی وی دی به مشتریان خود نمی فروشد.

با تولید محصولات دیجیتالی از این نوع هم در زمان و هم در هزینه ها صرفه جویی می شود. مشتریان به راحتی می توانند پس از پرداخت هزینه، همان لحظه محصول مورد نظر خود را دانلود کنند و دیگر چند روز منتظر پست نباشند که بسته آموزشی خود را درب منزل تحویل بگیرند.

تولید و فروش اطلاعات در قالب آموزش های دانلودی خیلی مرسوم شده است و سایت های بزرگی دارند از این روش برای کسب درآمد از اینترنت استفاده می کنند. یک جورایی میشه گفت این روش در آمد زایی تبدیل به یک فرهنگ شده است.

ایده راه اندازی همیار وب هم از تولید محتوای آموزشی شکل گرفت و هدف اصلی من این است که به کسانی که قصد دارند کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنند کمک کنم تا از طریق تخصص و علاقه خود محتوای آموزشی تولید کنند و به مخاطبان خود بفروشند و به این شکل کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنند.

پیشنهاد ویژه همیار وب : کسب درآمد با تولید محصولات آموزشی

البته فروش محصولات دیجیتالی به اینجا ختم نمی شود! منظور از محصولات دیجیتالی هر چیزی می تواند باشد. مثلا می تواند افزونه یا قالب وردپرس باشد. حتما نباید محصولات آموزشی یا تخصصی باشد. هر چیزی که به صورت دیجیتالی است و می توان آن را به صورت دانلودی فروخت شامل این روش می شود.

 

کسب درآمد از طریق تولید محتوا

تولید محتوا کاری است که هر کسب و کار اینترنتی که می خواهد حرفی برای گفتن داشته باشد باید انجام دهد. بارها در مورد تولید محتوا و نحوه انجام صحیح آن در دیگر مقالات صحبت کردم. از طریق تولید محتوا هم می توانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید.

هر کسی می تواند محتوایی که تولید می کند را در هر قالبی که است به روش های مختلف به فروش برساند. در ادامه در مورد انواع روش های فروش محتوا صحبت می کنم.

مثلا می توانید با تولید محتوای جذاب و هدفمند مخاطبان زیادی را به وب سایت خود جذب کنید و از طریق آن ها در آمد زائی کنید. به این صورت که برخی از محتواهای خود که فکر می کنید ارزش بیشتری نسبت به بقیه دارند را به صورت پولی در اختیار کاربرانتان قرار دهید. درست مثل سایت هایی که عضویت ویژه دارند.

منظور از محتوا فقط محتوای متنی نیست! شما در قالب های پر طرفدار تر دیگر مثل ویدئو و فایل های صوتی نیز می توانید محتوا تولید کنید. مثلا می توانید آموزش های خود را که به صورت ویدئویی است را در سایت هایی مثل فرانش برای فروش قرار دهید.

پیشنهاد می کنم مقاله 3 روش برای کسب درآمد از طریق تولید محتوا را حتما بخوانید.

اگر واقعا توانایی در تولید محتوا داشته باشید می توانید برای دیگران هم محتوا تولید کنید و کسب درآمد داشته باشید. امروزه محتوای خوب در وب فارسی به وفور یافت نمی شود و همین باعث می شود که ارزش تولید محتوای یونیک بالا برود. همین مورد هم باعث می شود هزینه های زیادی صرف تولید محتوا شود.

 

کسب درآمد از طریق آزاد کاری

آزادکاری یا فریلنسری کاری است که هیچ سرمایه ای نمی خواهد. بسیاری از آزاد کارهایی که در اینترنت فعالیت می کنند هیچ سایتی ندارند و برای دیگران در منزل خودشان کار می کنند. شما هر تخصصی که داشته باشید می توانید از آن برای رفع نیاز هر کسی استفاده کنید و از اینترنت کسب درآمد کنید.

مثلا اگر شما در طراحی گرافیک تخصص داشته باشید و در واقع گرافیست خوبی باشید می توانید کارهای گرافیکی دیگران را انجام دهید و کسب درآمد کنید. شاید پیش خودتان بگویید من که تخصص دارم ولی سایتی ندارم که سفارش کار بگیرم باید چه کار کنم؟ چه طور می توانم از تخصصم درآمد زایی کنم؟

پیشنهاد ویژه : فریلنسینگ یا آزاد کاری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

خیلی ساده است! سایت هایی هستند که شما با عضویت در آن ها می توانید تخصص خود را معرفی کنید و پروژه هایی که مربوط به حوزه کاری شما هست را بگیرید و کسب درآمد کنید. سایت هایی مثل پونیشا و انجام میدم هستند که دقیقا در این زمینه فعالیت می کنند.

مثلا شما مترجم هستید می توانید وارد سایت انجام میدم شوید و خود و رزومه کاری خود را معرفی کنید. مثلا می توانید بگویید من می توانم مقالات خارجی را به فارسی ترجمه کنم و برای هر صفحه مبلغ 3000 تومان را دریافت می کنم. به همین سادگی است. مطمئن باشید خیلی ها دنبال یک مترجم خوب مثل شما می گردند.

 

کسب درآمد از طریق تبلیغات

روشی که خیلی ها دنبالش هستند کسب درآمد از تبلیغات است. خیلی از دوستان را می شناسم فقط دنبال این هستند که سایتی بزنند و رتبه الکسای خود را زیر 1000 ایران بیاورند و از طریق آن سفارش تبلیغات بگیرند و کسب درآمد کنند. البته روش بدی نیست ولی روش های خیلی بهتر و کم دردسر تر از این هم وجود دارد.

در این روش شما باید از هر طریقی که می توانید ترافیک سایت خود را بالا ببرید. در واقع در این روش بازدیدکنندگان روزانه شما سرمایه شما هستند. البته کار آسانی نیست. شاید مدت ها طول بکشد و هزینه های زیادی را برای اینکه ترافیک سایت خود را بالا ببرید و در واقع سایتی را جهت گرفتن سفارش تبلیغات آماده کنید صرف شود.

ولی با این حال خیلی از دوستان دنبال چنین روش سختی برای کسب درآمد از اینترنت هستند. اکثر سایت های این چنینی از طریق تولید محتوای قدرتمندشان توانسته اند ترافیک بالایی را از گوگل دریافت کنند. مسلما برای تولید محتوای این چنینی باید چندین نویسنده خوب گرفت که آن هم شامل هزینه است.

زمانی که سایتتان را برای تبلیغات آماده کرده اید می توانید از طریق تبلیغات بنری و رپورتاژ آگهیکسب درآمد کنید. البته روش های دیگری هم جدیدا برای تبلیغات آمده است. مثلا سایت کانگورو تبلیغات محتوایی ارائه می دهد. و شما با این سایت ها هم برای سفارش تبلیغات می توانید همکاری کنید. ولی در کل این روش برای کسب درآمد از اینترنت را پیشنهاد نمی کنم. چون هم سخت و زمان بر است.

 

کسب درآمد از طریق تلگرام

یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت راه اندازی کسب و کار تلگرامی است. از طریق تلگرام می توانید بدون هیچ سرمایه ای کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. خیلی از دوستانی که قصد دارند از طریق کانال های تلگرامی کسب درآمد کنند هم به فکر کسب درآمد از طریق گذاشتن تبلیغات در کانالشان هستند.طرز فکر خیلی از دوستان همین است.

همه تو فکرشان این است که کانالی در تلگرام راه اندازی کنند و با افزایش ممبر و افزایش بازدید پست هایشان کانالی محبوب با ممبرهای زیاد درست کنند و از این طریق سفارش تبلیغات بگیرند و پول در بیاورند. در صورتی که این سخت ترین کار است. همینطور خیلی زمان بر است.

ایده های زیادی برای راه اندازی کسب و کار تلگرامی وجود دارد. بهترین ایده برای کسب درآمد از تلگرام راه اندازی کانال های تخصصی است. شما می توانید مثلا کانالی راه اندازی کنید و در آن متخصصان را معرفی کنید. با این کار هر کسی که دنبال متخصصی برای رفع نیازش است به کانال شما می آید. برای شروع از هیچ کدام از متخصصان پولی دریافت نکنید. متخصصان در هر زمینه می توانند رزومه خود را ارسال کنند و شما هم در کانال خود قرار دهید.

بعد از اینکه اعضای کانال بالا رفت شما برای قرار دادن نمونه کارهای متخصصین از هر کدام هزینه ای را می توانید دریافت کنید. البته این یک ایده خام بود و به عنوان مثال خدمت شما عرض کردم.

پیشنهاد می کنم این مقاله را بخوانید : 6 ایده ناب برای شروع کسب درآمد از تلگرام

 

کسب درآمد از طریق اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام هم مثل تلگرام است. دقیقا عین تلگرام بدون هیچ هزینه ای می توانید پیج بزنید و کسب درآمد کنید. البته همه فکر می کنند با راه اندازی یک پیج با اعضای زیاد می توانند به راحتی از طریق آن سفارش تبلیغات بگیرند و کسب درآمد اینترنتی داشته باشند. به خاطر همین هم است که همه به خرید فالوور فیک اینستاگرام روی می آروند. هزینه و وقت زیادی هم برای این کار می گذارند که آخرش هم هیچ فایده ای ندارد.

ایده های زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. مثلا شخصی در زمینه فیتنس فعالیت می کند می تواند به اعضای پیج خود برنامه غذایی بفروشد. یا از طریق پیج خود داروهای بدنسازی بفروشد. نمونه زیادی از این پیج ها در اینستاگرام وجود دارند که ماهیانه میلیونی درآمد دارند.

همچنین می توانید از طریق اینستاگرام هنر های خود را بفروشید. پیج های زیادی در زمینه های مختلف هنری وجود دارند که کارهای خود را می فروشند. مثلا شخصی نقاش خوبی است می تواند تابلو های نقاشی خود را از طریق اینستاگرام به علاقه مندان به نقاشی بفروشد. یا شخصی انگشتر ساز خوبی است. می تواند به راحتی طرفدارهای مربوط به انگشتر را به پیچ خودش جذب کند و از این طریق انگشتر های خود را بفروشد.

روش دیگر این است که از طریق اینستاگرام کسب و کار سنتی خود را به دیگران معرفی کنید. اینستاگرام بهترین وسیله برای نشان دادن نمونه کارهایتان است. مثلا خانمی در کار کاشت ناخن فعالیت می کند. به راحتی می تواند نمونه کارهای خود را در پیج اینستاگرامش قرار دهد و از این طریق برای خود مشتری جذب کند.

پیشنهاد می کنم مقاله چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟ را حتما بخوانید.

 

جمع بندی و صحبت پایانی

در این مقاله سعی کردم روش هایی را برای کسب درآمد از اینترنت به شما معرفی کنم. امیدوارم توانسته باشم شما را با مزیت های کسب و کارهای اینترنتی و روش های درآمدزایی از اینترنت آشنا کرده باشم. با توجه به میزان علاقه ای که خودتان دارید سعی کنید کسب و کارتان را در اینترنت شروع کنید. حتی اگر هیچ سرمایه ای ندارد.

 

منبع: همیار وب

کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی...
ما را در سایت کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : کسب درآمد از اینترنت, کسب درآمد اینترنتی, کسب و کار اینترنتی, کسب درآمد در خانه, کار در منزل, نویسنده : کارفیکس ekaro بازدید : 195 تاريخ : ساعت:

داشتن ایده پولساز کسب و کار اینترنتی علی الخصوص اگر بکر باشند می‌تواند نقطه شروع خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق باشد. در این نوشتار با 30 ایده پولساز کسب و کار اینترنتی آشنا خواهید شد.

 

 

آغاز کسب و کار اینترنتی در مقایسه با سرمایه‌گذاری در شرکتی که وجود فیزیکی یا دفتری در مرکز شهر دارد از ریسک بسیار کم‌تری برخوردار است. از آن‌جایی‌که کسب و کارتان مبنایی اینترنتی دارد، شما می‌توانید به مشتریان بالقوه‌ی بیشتری دست پیدا کنید و به‌صورت مجازی از هر کجا که بخواهید فعالیت کنید. با برخی مهارت‌های ارتباطی و چندین وب‌سایت اصلی همراه با کمی دانش حفظ و نگهداری، تقریبا همه‌ی ما می‌توانیم یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنیم و آن را به پیش ببریم و تنها در چند روز آن‌را راه بیاندازیم. آیا فکر می‌کنید آماده‌اید کارآفرین اینترنتی بزرگ بعدی باشید؟

در این جا تعدادی ایده پولساز کسب و کار اینترنتی عالی ارائه شده است تا شما را به تفکر در مسیری درست راهنمایی کند. در حالی‌که برخی از این سرمایه‌گذاری‌های مشاع می‌توانند درآمد جانبی خوبی را به همراه داشته باشند، ‌برخی از ایده‌های فهرست چندین ایده پولساز کسب و کار اینترنتی می‌توانند نهایتا ثروت کوچکی برای‌تان ایجاد کنند.

این شما و این هم 30 ایده پولساز کسب و کار اینترنتی که همین امروز می‌توانید شروع کنید!!!

۱. واسطه اینترنتی بودن می تواند یک ایده پولساز کسب و کار اینترنتی باشد

online-affili

یکی از روش‌های حیاتی برای کسب درآمد اینترنتی این است که واسطه شوید. یک واسطه لزوما کسی‌است که به‌ازای فروش محصولات برای یک شرکت دیگر، حق‌العمل (کمیسیون)‌ دریافت می‌کند، چه در سایت خودشان آن محصول را به فروش برسانند یا این کار را از طریق کانال‌های دیگری مانند سایت ebay‌ انجام دهند. بهترین بخش این است که نیازی نیست خودتان محصولی تولید کنید، فقط محصولات دیگران را بفروشید.

به‌عنوان مثال، واسطه‌های آمازون می‌توانند پول هنگفتی از حق‌العمل به‌دست بیاورند اگر روی آن کار کنند. به‌راحتی به عنوان یک شعبه‌ی فروش محصولات شرکت ثبت‌نام کنید و از لینک ارجاع مخصوص‌تان استفاده کنید، و می‌توانید برای هر محصول فروخته‌شده بدون این که قدم از قدم بردارید حق‌العمل بگیرید. هم‌چنین، شبکه‌های رابطه‌ای مانند shareasale یا کلیک بانکطیف گسترده‌ای از محصولات را برای ارائه دارند. برخی از این موضوعات رقابتی مانند سلامت و شرط‌بندی می‌تواند آدم‌ها را میلیونر کند. یک واسطه‌ی اینترنتی بودن، می‌تواند روش عالی برای خلق یک درآمد جانبی برای شما و خانواده‌تان باشد.

۲. برند خودتان را بفروشید

sell

برندسازی یکی از ایده های کسب و کار اینترنتی است که به راحتی جواب می دهد. اگر استعداد خلق تصاویر منحصر به‌فرد دارید، نیازی نیست به خاطر ابتکارات‌تان جنجال به پا کنید. اگر می‌توان به سادگی حاصل دست‌تان را بر یک محصول چاپ کرد، پس می‌توانید پول‌سازی کنید. طرح‌های‌تان را در طیف گسترده‌ای از وب‌سایت‌ها مانند کافه‌پرس بارگزاری کنید. اگر کسی از آنها خوش‌اش بیاید، ‌آن شرکت آنها را چاپ می‌کند و محصول را تحویل می‌دهد. می‌توانید طرح‌های منحصر به‌فردی برای تقویم‌ها، کتاب‌ها، تی‌شرت‌ها، کیف‌ها، کلاه‌ها، کارت‌های خوش‌آمدگویی، یا پوسترهایی خلق کنید و برای فروش هر کدام از آنها حق‌العمل دریافت کنید. برخی از این سایت‌ها عبارت هستند از Zazzle، Teespring و Lulu.

۳. ساخت برنامه‌های کاربردی

make-an-app

از آن‌جایی‌که تلفن‌های هوشمند همه‌جا هستند، تقاضا برای برنامه‌های کاربردی جدی و خلاقانه بیش از پیش به محبوبیت رسیده‌‌است. بین بازار آندروید گوگل و بازار آی‌فون اپل، آدم‌ها هر روزه از ابزارهای بی‌شماری استفاده می‌کنند. و، بیشتر آنها چپ و راست در حال فروش هستند. زمان گذاشتن برای ایجاد و فروش یک برنامه‌ی تلفن هوشمند ممکن است ارزش زمان‌تان را داشته باشد زیرا روشی بسیار پرمنفعت برای پول‌سازی اینترنتی است. بهایِ ساخت واقعیِ برنامه‌های کاربردی تقریبا ناچیز است و هیچ‌گونه بهای ارسال یا انبار ندارد، این امر حاشیه‌ی سود کلی‌تان را گسترش می‌دهد. برنامه‌های کاربردی که به‌خوبی کار می‌کنند می‌توانند ماهانه برای خالقان‌شان، هزاران دلار عایدی تبلیغاتی داشته باشند، این امر آنها را به یکی دیگر از راهکارهای درآمد جانبی عالی تبدیل می‌کند.

۴. خرید و فروش دامنه

sell-domains

آدم‌های زیادی از خرید و فروش دامنه به کسب درآمد اینترنتی می‌پردازند زیرا زمان و سرمایه‌ی کمی لازم دارد. شما می‌توانید به قیمت مصوب یا حتی بسیار ارزان‌تر یک دامنه خریداری کنید، و دوباره آن را به قیمتی بیش‌تر بفروشید. ولی، همیشه خوب است ابتدا در سایت‌هایی مانند afteic.com، ‌Sedo.co.uk، یا دیگر وب‌سایت‌های حراج دامنه، ایده‌ی خوبی از آن‌چه در اسامی دامنه‌ها مورد اقبال است، به‌دست بیاورید. یک راه ایده‌آل برای یافتن نام‌های واقعا درست این است که فهرست‌های به نتیجه رسیده‌ای را بررسی کنید که نام‌های زیادی را پیشنهاد می‌دهند که منقضی شده‌اند و دوباره به بازار خرید و فروش وارد شده‌اند.

 

ایده پولساز کسب و کار اینترنتی ۵:

ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک

بله داشتن یک فروشگاه آنلاین از آن ایده های کسب و کار اینترنتی بی نظیر است. بدون راه‌حل‌هایی مانند Shopify و Woocommerce هیچ‌گاه شروع یک فروشگاه اینترنتی که مال خودتان باشد با چنین سرمایه‌ی اندکی نمی‌توانست از این راحت‌تر باشد، با تشکر از روش‌هایی مانند توزیع مستقیم بدون واسطه و انبارگردانی دیگر حتی لازم نیست درباره‌ی مواردی همچون تحویل یا انبارکردن کالاها نگرانی به دل‌تان راه دهید.

۶. مشاوره‌ی رسانه‌های اجتماعی

شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های کسب و کاری می‌توانند به آسانی یک کارمند تمام‌وقت یا نیروی مشابهی را برای هماهنگی امور استخدام کنند تا حساب‌های کاربری توییتر، فیسبوک، و اینستاگرام‌شان را به پیش ببرد، ولی کسب‌وکارهای کوچک‌تر اغلب مجبور هستند خودشان مدیریت کسب و کارشان را برای رسانه‌های اجتماعی به‌دست بگیرند. ولی، از آن‌جایی‌که بسیاری مسئولیت‌های دیگر هم دارند، بسیاری از اوقات مالکان کسب و کار، بسیار غرق در یا مشغول به وقت‌گذاردن بر توسعه‌ی رویکرد رسانه‌های اجتماعی‌شان هستند. به عنوان مشاوری برای رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید به‌طور مؤثری آنها را در مسیر درست و با توجه به تدابیر ایده‌آل، به‌کار گرفتن برنامه‌ها، و ارسال محتوا با عنایت به مخاطبان هدف‌تان، هدایت کنید‍. بنابراین، با رشد کسب و کارشان، شما نیز رشد خواهید کرد.

۷. کارمند حرفه‌ای مستقل

کار مستقل از طریق اینترنت یک روش عالی برای متخصصینی در کسب و کار فردی‌شان است تا در کل به طیف وسیعی از مشتریان کمک کنند. چندین وب‌سایت کار مستقل و پروژه محور به کسب و کارهایی که به کمک مضاعف احتیاج دارند اجازه می‌دهند تا پروژه‌های‌شان را فهرست کنند. کسب و کارهای کوچک و آدم‌هایی که مستقل کار می‌کنند، طرح‌های اولیه، ایده‌ها، یا پیشنهاداتی ارائه می‌کنند، که در آن‌جا خریداران می‌توانند به آسانی آن‌چه می‌خواهند و نیاز دارند را انتخاب کنند. سایت‌هایی مانند Elance یا ODesk تقریبا همه چیز را تحت پوشش قرار می‌دهند از جمله محتوا نویسی، ایجاد طرح گرافیکی، برنامه‌نویسی، و ورود داده‌ها.

۸. وبلاگ‌نویس متخصص

یکی از  ایده های کسب و کار اینترنتی که با هزینه کم می توانید راه اندازی کنید. اگر به نوشتن علاقه دارید و درباره‌ی موضوعات خاصی قویا مشتاق هستید، با ایجاد وبلاگ خودتان، سبک و سیاق‌تان را به سمع و نظر پولدارها برسانید. تأسیس وبلاگ خودتان نیازمند مهارت‌های رایانه‌ای و فنی زیادی نیست. با این حال، مهم این است که بدانید متناسب با موضوعی که در مورد آن می‌نویسید، چه می‌گویید. به مرور زمان، رفته رفته مخاطبینی به دور خود جمع می‌کنید چرا که مردم به تخصص و دانش شما اعتماد خواهند کرد.

با گردآوری پیروان زیاد، شما مجاز به سودآوری خواهید بود که با جذب تبلیغ‌کنندگان کلیدی یا با حق‌العمل‌هایی که با فروش محصولات برندی دیگر (فرض کنید یک واسطه) می‌گیرید به‌دست خواهید آورد. وبلاگ‌نویسی یک کسب و کار بزرگ است؛ از خانم هیتر از سایت Dooce.com بپرسید. او یک مادر است که هر روز در مورد فرزندان و حیوانات خانگی‌اش می‌نویسد و، فقط با کسب درآمد از وبلاگ‌نویسی، ماجراجویی‌های روزانه‌اش را با موفقیت به یک کسب و کار سودآور تبدیل کرده است.

مطلب مرتبط: ۵ ضرورت برای پرورش ایده‌های کسب و کار

۹.خلق تم‌های وردپرس هم میتواند یک ایده پولساز کسب و کار اینترنتی باشد

با افزایش تعداد آدم‌هایی که می‌خواهند حضور اینترنتی‌شان را پایه‌گذاری کنند فارغ از این که دلیل‌شان چیست، تقاضا برای تم‌های وردپرس و الگوهای وب‌سایت‌ها رو به افزایش است. آیا استعداد طراحی وب‌سایت و کدگذاری HTML دارید؟ اگر این‌چنین است، می‌توانید از خلق تم‌های جذاب وب‌سایت پول خوبی به هم بزنید. آن تم‌ها را خلق کنید و سپس آنها را در بازارهای اینترنتی مانند ThemeForest و TemplateMonster بفروشید تا، بسته به میزان استعدادتان، درآمد جانبی خوبی برای خودتان داشته باشید.

۱۰. داد و ستد سهام و فارکس

یکی از بهترین ایده های کسب و کار اینترنتی است. برخی آدم‌ها پیوستن به بازار ‌غیر قابل پیش‌بینیِ داد و ستد سهام و فارکس را تا حدودی ریسکی و خطرناک می‌بینند. ولی، اگر از کم شروع کنید و به جست‌وجو در این مورد ادامه دهید تا اطلاعات و تجربه‌ی کافی در این عرصه به‌دست بیاورید، ممکن است ارزش زمانی را که صرف‌اش می‌کنید، داشته‌باشد. در واقع، زمانی‌که یاد بگیرید چگونه این کار را انجام دهید می‌توانید به‌طور بالقوه سود بسیار زیادی از سهام و تبادل ارز‌های خارجی به‌دست بیاورید. هدف هر معامله‌گر موفق این است که دریابد کدام سهام و کدام ارز بیشترین افزایش یا کاهش را در ارزش خواهند داشت. هر چه بیش‌تر این راهکارها و اصول را یاد بگیرید، قطعا ‌پول بیش‌تری به‌دست خواهید آورد.

۱۱. همکاری با تبلیغ‌کنندگان نیز یک ایده پولساز کسب و کار اینترنتی است

اگر مالک یک وبلاگ یا وب‌سایت هستید، می‌توانید بخشی از فضای صفحه‌تان را به تبلیغ‌کنندگان بفروشید و هر بار که از سوی مخاطبان هدف تان یا بازدیدکنندگان وب‌سایت‌تان بر این تبلیغات کلیک می‌شود به صورت جانبی پول به‌دست بیاورید. حال که مکان واقعی تبلیغات کاملا آزاد است، ظرفیت عایدی از تبلیغات بها به ازای کلیک (CPC) بر میزان ترافیک سایت‌تان و بها به ازای کلیک و نرخ کلیک (CTR) استوار است. امروزه محبوب‌ترین روش برای کسب درآمد از طریق کلیک‌های تبلیغاتی، از طریق ادسنس گوگل یا تبلیغ‌کنندگان مشابه است. روش‌های دیگر تبلیغات مؤثر آنلاین، خبرخوان و بنرهای مستقیم را شامل می‌شود.

۱۲. پول بگیرید و بنویسید

از ایده های کسب و کار اینترنتی پرطرفدار است.  اگر مدیریت یک وبلاگ کمی درگیرکننده به نظر می‌رسد ولی هنوز هم تمایل دارید علاقه‌ی‌تان را به نوشتن در این مسیر ارضا کنید، می‌توانید برای سایت‌ها یا وبلاگ‌های دیگری همچون PayPerPost،Textbroker، یا Helium بنویسید. همچنین، نگارش یک کتاب الکترونیکی جالب هم ممکن است یک گزینه‌ی خوب دیگر باشد. کتاب‌های الکترونیکی هیچ نسخه‌ی چاپی و هزینه‌ی ارسالی ندارند، که آنها را به یک سرمایه‌گذاری معقول تبدیل می‌کند. اگر فردی هستید که مهارت‌های زبانی قدرتمندی دارید. می‌توانید یک ویراستار بالقوه باشید که مدیران سایت‌ها با کمال میل به آنها پول می‌دهند تا مقالات را بخوانند و ویرایش کنند و اشتباهات دستوری را از نظر کپی‌برداری اینترنتی اصلاح کنند.

۱۳. پژوهش انجام دهید

نمی‌توانید طراحی کنید، بنویسید یا وب‌سایت‌ها را کدگذاری کنید؟ مشکلی نیست. اجازه ندهید این مسئله جلوی پول‌سازی اینترنتی‌تان را بگیرد. اگر در هفته چند ساعت زمان اضافه دارید، می‌توانید وظایف تحقیقاتی متعددی را به جای دیگر آدم‌ها یا شرکت‌هایی انجام دهید که خودشان نمی‌توانند برای انجام آن کارها وقت بگذارند. بسیاری از سازمان‌ها و کسب و کارهای مختلف افرادی را استخدام می‌کنند تا در مورد موضوعات خاصی پژوهش کنند یا هر روز در انجام بررسی‌های اینترنتی به آنها کمک کنند. شما نیز می‌توانید یکی از این‌ها باشید.

مطلب مرتبط:‌ ۱۰۱ ایده کسب و کار کوچک که آینده‌تان را می‌سازد

۱۴. بازاریابی اینترنتی هم یک ایده پولساز کسب و کار اینترنتی است.

زمانی‌که یک سایت یا وبلاگ ایجاد شد و برای اهداف سئو (بهینه‌سازی موتور جست‌وجو) بهینه‌شد، بازاریابی موتور جست‌وجو (SEM) آغاز می‌شود. ظرفیت کسب درآمد در این حیطه بسیار زیاد است البته به این شرط که بدانید چه می‌کنید. یک متخصص در زمینه‌ی مدیریت سئو، مسئول بازاریابیِ موفق یک وب‌سایت است و می‌تواند ارتقاء آن را به روش‌های گوناگونی موجب شود. برخی از این تکنیک‌های ارتقاء ممکن است، تنها برای این که چند مورد از آنها را نام ببریم، شامل این موارد هستند: بازاریابی مقالات، نشان‌گذاری اجتماعی، پست‌گذاری در تالارهای گفت‌وگو، نشر اخبار منتشر شده، عرضه‌ی سایت‌تان به تعدادی از موتورهای جست‌وجو و راهنماها، و پست‌گذاری در وبلاگ. بیشتر کسب و کارها در ازای انجام این وظایف به کارکنان‌شان پولی نمی‌دهند و در عوض ترجیح می‌دهند تمام وظایف SEO و SEMشان را برون‌سپاری کنند.

۱۵.عکس بفروشید

از آن ایده های کسب و کار اینترنتی جذاب و ماجراجویانه است. عاشق عکس گرفتن هستید و به عکاسی علاقه‌ی خاصی دارید؟ اگر این چنین است، می‌توانید با فروش اینترنتیِ عکس‌هایی که می‌گیرید به درآمد خوبی دست پیدا کنید. آدم‌های بی‌شماری هستند که علاقه دارند پول خوبی برای مجموعه‌ی تصاویر منحصر به‌فردی که به آنها پیشنهاد می‌کنید بپردازند. امروزه عرضه‌ی عکس‌های‌تان به مردم از همیشه آسان‌تر است، و می‌تواند رویکرد راحتی برای ایجاد منبع مطمئنی از درآمد اضافی را برای‌تان فراهم کند. چندین سایت ذخیره‌ی تصویر مانند Shutterstock و Fotolia برای افرادی که می‌خواهند از تصاویری که در اوقات فراغت‌شان به صورت تصادفی گرفته‌اند کسب درآمد کنند، پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی دارند.

۱۶. دستیار مجازی بودن نیز یک ایده پولساز کسب و کار اینترنتی است

تقریبا هر کسب و کار کوچکی برای هدایت وظایف اجرایی روز به روزش، به کمک نیاز دارد، ولی ممکن است مشخصا نخواهند یک کارمند تمام وقت را در منزل استخدام کنند تا این کار را انجام دهد. دستیاران مجازی طیف متنوعی از وظایف را انجام می‌دهند که دستیاران سنتی یا منشی‌ها معمولا انجام می‌دادند، از جمله هماهنگی‌های سفر، پرداخت صورت‌حساب‌ها، یا مدیریت تسویه‌ی هزینه‌ها. دستیاران مجازی از منزل یا هرکجا که اتصال وای فای موجود باشد، فعالیت می‌کنند. آنها معمولا از طریق تلفن، ایمیل، یا اسکایپ از طرف مدیرشان با مشتریان در تعامل هستند. یک دستیار مجازی تا چه اندازه می‌تواند پول بگیرد؟ معمولا به میزان تخصص و تجربه‌ی کلی‌اش بستگی دارد.

۱۷. اینترنتی تدریس کنید و سمینار اینترنتی برگزار کنید

تقاضا برای مربیان زیاد است چه مربی اینترنتی و چه مربی غیراینترنتی. بنابراین، اگر استعدادی دارید و دوست دارید به دیگران کمک کنید تا از استعدادشان استفاده کنند، یک معلم اینترنتی شوید تا در وقت آزادتان درآمد مضاعفی کسب کنید. تنها چیزی که نیاز خواهید داشت این است که در حوزه‌ی کاری‌تان حرفه‌ای باشید و علاقمند باشید تا چند ساعتی در هفته را به دیگران کمک کنید. سایت‌هایی مانند Tutor.com و TutorVista مکان‌هایی هستند که می‌توانید ثبت‌نام کنید و به عنوان یک مربی به مرور زمان شهرت خوبی به هم بزنید. اگر واقعا خوب باشید، می‌توانید سخنرانی، سمینار یا سمینار اینترنتی برگزار کنید که به صورت اینترنتی ارسال می‌شوند. دانشجویان دانشگاه و کالج همیشه تمایل دارند برای دست‌یابی به سمینارهای اینترنتی تحسین‌شده پول خرج کنند.

۱۸. یک وبلاگ فهرستی از دست‌نوشته‌های کوتاه ایجاد کنید

یک ایده‌ی واقعا ساده که تنها یک ساعت از وقت‌تان را در هفته می‌گیرد و حدودا ۲۰ دلار هزینه دارد. با گذر زمان پول نسبتا هنگفتی را برای‌تان فراهم خواهد کرد.

سایت‌هایی مانند Viralnova.com و Fukarf.com با پیداکردنِ داستان‌های بامزه، عاطفی و الهام‌بخش در ردیت، فیسبوک وایمی‌جر محتوایی رقابتی خلق می‌کنند، محتوا را بازنویسی می‌کنند، جزییات بیش‌تری به آن اضافه می‌کنند و محتوا را در سایت خودشان منتشر می‌کنند. با کمی ارتقاء در سایت‌هایی مانند توییتر، فیسبوک، ردیت، استامبل‌اپان و در نهایت ارگانیک ترافیک، ظرف مدت چند ماه بین ۳۰K تا ۵۰K بازدید مجزا در ماه خواهید داشت. با ادسنس سایت‌تان را به پول نزدیک کنید تا برای تحت پوشش قرار دادن هزینه‌های میزبانی و بهاهای نام‌تان درآمدی داشته باشید.

خوب، شروع کردن با این روش (۱۰ تا ۵۰ دلار در ماه) بسیار آسان است، ولی با بالا رفتن ترافیک سایت، این رقم می‌تواند به بیش از ۱،۰۰۰ دلار در ماه افزایش پیدا کند. آن‌گاه می‌توانید سایت را به ۳۰ برابر درآمد ماهیانه به پیش ببرید. افرادی را می‌شناسم که همیشه این کار را انجام می‌دهند و سایت‌ها را بعد از ۸ ماه به مبلغی بالاتر از ۱۰،۰۰۰ دلار انتقال می‌دهند.

۱۹. فروش حراجی هم یک ایده پولساز کسب و کار اینترنتی است

این کسب و کار، خرید و فروش محصولات (کالای دست دوم، خرید و فروش مجدد کالاهای عمده ) را در یک بازار آنلاین مانند Ebay، Amazon، Auction یا Craigslist را شامل می‌شود.

۲۰. فروشگاه اینترنتی مهره‌دوزی

اگر به مهره‌دوزی علاقه‌دارید و این مهارت را نیز در خود دارید، می‌توانید یک کسب و کار آنلاین راه بیاندازید تا نه تنها جالب‌ترین مهره‌دوزی‌های موجود در وب را بفروشید، بلکه از نحوه‌یساخت آن‌ها نیز ویدیوی آموزشی ارائه کنید.

ایده پولساز کسب و کار اینترنتی ۲۱:

برنامه‌های مرتبط با ترفندهای خانگی یا خویش کاری

همزمان با اوج گرفتن انقلاب سبز، “جنبش ترفندهای خانگی (DIY)” یا خویش کاری نیز به‌راه افتاد. هرچه مشکلات اقتصادی بیشتر می‌‌شوند، مردم پول کمتری خرج می کنند و یاد می‌گیرند برای پس‌انداز کردن پول، برخی کارها را خودشان انجام دهند. شما می‌توانید از این شرایط بهره بگیرید و خودتان را به‌عنوان یک متخصص در زمینه‌ی کارهایی که می‌توان در خانه انجام داد جابزنید و ویدیوهای آموزشی در مورد نحوه‌ی درست کردن چیزها، نصب ابزارک‌ها و تعمیرات تهیه کنید.

۲۲. شبکه‌ی تبلیغات آنلاین (اد نتورک)

می‌توانید یک شرکت آنلاین راه‌بیندازید و آگهی‌دهندگان را به وب‌سایت‌هایی پیوند دهید که پذیرای تبلیغات هستند. مسئولیت کلیدی یک اد نتورک عبارت است از گردآوری فضای تبلیغاتی از طرف انتشاردهندگان تبلیغات و هماهنگ کردن آن با درخواست آگهی‌دهندگان.

۲۳. خرید و فروش وبسایت

شما می‌توانید وبسایت‌ها را بخرید و بفروشید و از این راه به سود برسید. برای درک این مدل کسب و کار، فرض کنید شما در زمینه‌ی املاک و مستغلات مشغول به کار هستید، کسی که خانه‌ها را به قیمتی پایین خریدرای می‌کند و پس از بازسازی، آن خانه را مجددا به قیمتی بالاتر و با سود می‌فروشد. برای شروع می‌توانید از سایت‌هایی شروع کنید که در Flippa.com فهرست شده‌اند.

۲۴. کپی‌رایتینگ (نوشتن محتوای تبلیغاتی)

کپی‌رایتینگ یک کسب و کار خدماتی است که می‌توانید همین امروز شروع کنید. این ایده پولساز است چرا که کپی‌رایترهای کمی در دنیا وجود دارند. بازاریابان پورسانتی و بازاریابان اطلاعات محصول، اصلی‌ترین مشتریان شما خواهندبود، زیرا به دنبال راه‌های ممکن برای افزایش نرخ کلیک، نرخ ثبت‌نام و نرخ تبدیل وب‌سایت‌شان هستند. اگر به بازی با کلمات علاقه‌مند هستید می‌توانید خدمات ارائه‌ی کپی‌رایتینگ را فراهم کنید.

۲۵. راه‌اندازی بلاگ

بلاگ‌نویسی جدیدترین مشغله‌ی دیوانه‌کننده‌ی آنلاین است. امروزه هر آدمی تمایل دارد یک یا چند بلاگ داشته‌باشد ولی متأسفانه، از پس کارهای تکنیکی راه‌اندازی یک وبلاگ برنمی‌آید و تمایلی هم به یادگیری آن ندارد. اگر شما به‌خوبی به کار راه‌اندازی بلاگ آشنا هستید، پس می‌توانید ابن سرویس را به‌صورت آنلاین ارائه دهید! به شما قول می‌دهم از تراکنش‌های روزانه‌ی بانکی‌تان، لبخند رضایت بر لبان‌تان خواهد نشست.

۲۶. مشاوره در زمینه‌ی شبکه‌های اجتماعی

با افزایش علاقه‌مندی به محتوای شبکه‌های اجتماعی، توجه به رقابت در این شبکه‌ها از سوی شرکت‌های بزرگ نیز افزایش یافته‌است. از این‌رو نیاز به بازاریابان شبکه‌های اجتماعی روز‌به‌روز در حال افزایش است.آیا می‌دانید چگونه یک محتوا در شبکه‌های اجتماعی همه‌گیر می‌شود؟ آیا می‌توانید حضوری دائمی و قدرتمند را برای یک برند در شبکه‌های اجتماعی رقم بزنید؟ آیا با ترفندهای شبکه‌های اجتماعی آشنا هستید؟ اگر جواب‌تان به این پرسش‌ها مثبت است پس می‌توانید به یک مشاور در زمینه‌ی شبکه‌های اجتماعی تبدیل شوید و پول خوبی به جیب بزنید.

۲۷. طراحی جلد کتاب‌های الکترونیکی

انتشار کتاب‌های الکترونیکی رو به افزایش است و در نتیجه تقاضا برای جلدهای چشم‌نواز با کیفیت و جلد محصولات افزایش می‌یابد. نکته‌ی خوبی که در طراحی جلد کتاب‌های الکترونیکی وجود دارد این است که به دانش گرافیکی یا فوتوشاپ نیاز ندارد. فرآيند تولید جلد کتاب الکترونیکی با استفاده از نرم‌افزار طراحی جلد کتاب الکترونیکی انجام می‌شود.

۲۸. نمونه‌خوانی

آیا به پیداکردن اشتباهات دستوری علاقه‌دارید؟ اگر جواب‌تان مثبت است پس می‌توانید به‌صورت آنلاین از این راه کسب درآمد کنید و به ناشران آنلاین، خدمات نمونه‌خوانی ارائه دهید.

۲۹. ارزیابی وبسایت هم یک ایده پولساز کسب و کار اینترنتی است

همان‌طور که کسب و کارها به‌صورت آفلاین خرید و فروش می‌شوند، وبسایت‌ها نیز به‌صورت آنلاین خرید و فروش می‌شوند. شما می‌توانید به یک متخصص ارزش‌یابی سایت تبدیل شوید و خدمات ارزیابی به توسعه‌دهندگان وب‌سایت‌ها ارائه کنید.

۳۰. منتقد وبسایت

آیا در بهینه‌سازی وب‌سایت مهارت دارید؟ آیا می‌توانید صرفا با بررسی یک وبسایت به صاحبان کسب و کار در افزایش نرخ تبدیل‌شان کمک کنید؟ اگر این گونه است شما می‌توانید درقبال دریافت پول به نقد وبسایت‌ها بپردازید. کارفرینان بسیاری را می‌شناسم که با ارائه‌ی صفحات فرود (لندینگ) و صفحات ثبت ایمیل، کسب و کار آنلاین موفقی ساخته‌اند. شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید.

 

فرصت های پولسازی و ایده پولساز کسب و کار اینترنتی

در هر حال، اینترنت به خودی خود سرشار از فرصت‌های پول‌سازی یکی پس از دیگری ‌است. درحالی‌که کسب درآمد اینترنتی برای بسیاری از آدم‌ها نخستین منبع درآمدی‌شان نیست، می‌تواند منبع بسیار مطمئنی از درآمد را در هر ماه به ارمغان بیاورد. با این‌حال، برخی کارآفرینان اینترنتی وجود دارند که همه‌کار می‌کنند تا از تلاش، استقامت و زمانی که در این کار صرف کرده‌اند تا رؤیاهای‌شان را به واقعیت تبدیل کنند بهترین نتیجه را بگیرند. آیا هیچ‌کدام از این گزینه‌های پول‌سازی اینترنتی به دردتان می‌خورد؟

زمان بگذارید و ببینید به کجا می‌رساندتان! برای هر آدمی در این عرصه دستاوردی وجود دارد. فارغ از این که می‌خواهید کار یدی انجام دهید یا به‌صورت جانبی درآمد کسب کنید، گزینه‌های دیگری هم در فهرست چندین ایده پولساز کسب و کار اینترنتی ام وجود دارد. امیدوارم برای شروع کار خودتان چند ایده‌ی الهام بخش به شما داده‌باشم.

با آرزوی بهترین‌ها!

امیدواریم این 30 ایده پولساز کسب و کار اینترنتی برای‌تان مفید باشند.

منبع: بازده

منبع: makeawebsitehub و mytopbusinessideas

کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی...
ما را در سایت کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : کسب و کار, کسب و کار اینترنتی, کسب و کار اینترنتی پولساز, ایده های پولساز, نویسنده : کارفیکس ekaro بازدید : 249 تاريخ : ساعت:

چرا کسب و کار اینترنتی تا این حد برای شما جذاب است؟ واقعا چرا باید وارد دنیای کسب درآمد اینترنتی شوید؟ اگر هیچ تجربه و دانش قبلی در زمینه کسب درآمد از اینترنت ندارید، باید خیلی صادقانه به شما بگویم این کار ساده‌ای نیست! واقعیت‌های کسب و کار اینترنتی چیزهایی نیست که شما فکر می‌کنید. بسیاری از افراد گمان می‌کنند با راه‌اندازی یک کانال تلگرام یا یک پیج اینستاگرام، یا یک وب سایت، یک کارآفرین اینترنتی خواهند شد. و از روز بعد یا هفته بعد فقط باید پیامک‌های بانکی را ببینید که هر لحظه پول به حسابشان سرازیر می‌شود.

 

اما این واقعیت ندارد! و شاید بیشتر شبیه یک رویا باشد …

کسب درآمد از اینترنت به عوامل و مهارت‌های زیادی نیاز دارد. که مجموعه این عوامل و مهارت‌ها باعث موفقیت کسب و کار اینترنتی می‌شود.

البته منظورم از کسب و کار اینترنتی، فقط داشتن یک کسب و کار اینترنتی واقعی، موفق و ماندگار است. نه فقط داشتن یک کانال تلگرام و یا یک پیج اینستاگرام. حتی با فالوورهای زیاد.

در این مطلب ایمان قاصدیان هر هفته به تعدادی از سوالات شما پاسخ خواهد داد. و واقعیت‌های کسب و کار اینترنتی که خیلی‌ها به شما نمی‌گویند.  اگر علاقمند به کارآفرینی اینترنتی و راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی پولساز، موفق و ماندگار هستید، حتما این مطلب را بوکمارک کنید. تا بتوانید این مطالب کاربردی را بصورت کامل دنبال کنید.

واقعیت‌های کسب و کار اینترنتیواقعیت‌های کسب و کار اینترنتی

اگر می‌خواهید به پرسش شما هم پاسخ داده شود، در پایین این صفحه سوالات خود را مطرح کنید!

 

واقعیت‌های کسب و کار اینترنتی که خیلی‌ها به شما نمی‌گویند

 

۱- چطور می‌توانیم به ایده‌ای پولساز با سرمایه کم دست پیدا کنیم؟

علاقمندان زیادی در اینترنت در جستجوی راهی برای کسب درآمد از اینترنت هستند. بسیاری از آن‌ها به دنبال ایده‌های کارآفرینی هستند. یک ایده پولساز با سرمایه کم که بتواند زندگی آ‌ن‌ها را متحول کند.

بسیاری از افراد وقتی در اینترنت جستجو می‌کنند “ایده های پولساز“، “ایده های کارآفرینی“. “ایده های کار در منزل” و واژه‌های مرتبط، احتمالا با سایت‌های زیادی آشنا خواهند شد.

سایت‌هایی که در نتایج اول و صفحه اول گوگل هستند. که سایت بهترین ایده هم در یکی از همان نتایج اول دیده خواهد شد.

حتی در بین این نتایج که شما مشاهده می‌کنید در صفحات اول گوگل، رقابت بصورت ساعتی است. یعنی ممکن است ما در یک ساعت در نتیجه اول باشیم و بعد از ظهر در نتیجه دوم.

چرا این نکات را به شما منتقل می‌کنم؟ به این دلیل که متوجه واقعیت‌های کسب و کار اینترنتی شوید. واقعا کسب رتبه‌های برتر در گوگل، نیاز به تلاش و پشتکار مستمر دارد. ممکن است رتبه اول را با تلاش کسب کنید، اما حفظ کردن آن هم نیاز به تخصص و پشتکار دارد.

نکات، اصول و واقعیت‌های زیادی در کسب و کار اینترنتی وجود دارد که خیلی‌ها آن را مخفی نگه می‌دارند. و تلاش می‌کنند با وعده‌های جذاب شما را جذب کنند. این افراد تمام تلاششان این است که به شما بگویند موفقیت در کسب و کار اینترنتی مثل آب خوردن ساده است.

البته راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی نسبتا ساده است. اما موفقیت، کسب درآمد و ماندگار شدن آن کاری است که نتیجه سختکوشی و پشتکار شما خواهد بود. و طراحی سیستم‌هایی که به شما کمک کند تا پیشرفت کنید.

 

۲- آیا برای کسب و کار اینترنتی فقط به یک ایده پولساز نیاز داریم؟

در پاسخ شما باید بگویم: خیر!

متاسفانه بسیاری از علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی، یک دیدگاه اشتباه دارند. و آن‌هم این است که فکر می‌کنند کارآفرینی با یک ایده عجیب و غریب آغاز می‌شود.

اغلب افراد گمان می‌کنند که کارآفرینی با یک ایده تکراری ارزش ندارد و باید حتما ایده اول باشد. یک واقعیت دیگر کسب و کار اینترنتی همین است: همه چیز فقط داشتن یک ایده ناب و عجیب و غریب نیست.

خوب بیایید کمی با هم صادق باشیم. شما چقدر سرمایه دارید؟

اگر سرمایه زیادی دارید، پس به دنبال ایده‌های عجیب و غریب باشید. یک ایده اول و ناب. ریسک موفقیت آن هم با خودتان.

اما اگر سرمایه کمی دارید، ایده اولی یا محال است یا شکست خوردن در آن حتمی است.

برای کارآفرینی لازم نیست چرخ را دوباره از نو اختراع کنید. بسیاری از کارآفرینان موفق یک بهبود کوچک در محصولات و خدمات موجود در بازار داده‌اند. و با توجه به شکاف نیاز کنونی مشتریان، یک محصول یا خدمات را توسعه داده و روانه بازار کرده‌اند.

بسیاری از محصولات و خدمات موجود در کشور ما ممکن است با کمی تغییرات در نحوه خدمات دهی یا پشتیبانی متفاوت، تبدیل به یک محصول کاملا متفاوت و متمایز شوند.

چند لحظه پیش یک نفر از تبریز با من مشاوره ایده داشت. و از من درخواست یک ایده ناب داشت. پاسخ من فقط این بود:

هیچ ایده نابی وجود ندارد تا آن را اجرا نکنید و در طول مسیر کارآفرینی آن را توسعه و تغییر دهید. هیچ کارآفرینی با ایده اول یک کارآفرین موفق نشده است. چرا فکر می‌کنید که مشکل شما فقط نداشتن ایده است؟ اگر من به شما یک ایده عالی بدهم، آیا توانایی اجرای آن را دارید؟

و آن فرد پاسخ داد: “خیر!”

اجازه دهید با چند مثال بیشتر به شما توضیح دهم.

حتما اغلب شما با سرویس اسنپ آشنایی دارید. یک سرویس حمل و نقل درون شهری که رشد چشمگیری در سال‌های اخیر داشته است. آیا اسنپ اولین ایده سرویس حمل و نقل درون شهری بوده است؟ خیر. چند سال قبل از اسنپ، سرویس دیگری به نام تاکسی یاب وجود داشته است. اما هیچ وقت شاید شما حتی اسم آن را نشنیده باشید.

پس این دلیل نمی‌شود که همیشه ایده  اولی بودن، دلیل موفقیت استارت‌آپ شما شود. اسنپ در واقع تمام نقاط ضعف‌ موجود در بازار را شناسایی کرد و با توجه به نمونه موفق و جهانی این سرویس، یعنی اوبر Uber سرویس خود را وارد بازار تهران و سپس مراکز استان کرد. پس از اسنپ، سرویس‌های دیگری مثل تپسی، دینگ، الو پیک و … هم وارد بازار رقابت شدند. و هر کدام سهمی از بازار را کسب کرده‌اند.

یک مثال دیگر. آیا دیجی کالا اولین فروشگاه اینترنتی ایران بوده است؟  خیر. دیجی کالا به نظر من دیجی کالا به کمک دو استراتژی بازار ایران را به دست گرفت. استراتژی اول، توضیحات کامل کالاهای دیجیتالی و استراتژی دوم ضمانت بازگشت یک هفته‌ای کالا.

یک مثال دیگر. تخفیفان و نت برگ. نت برگ بعد از تخفیفان راه‌اندازی شد و شاید بتوان گفت بسیار موفق‌تر از تخفیفان است. و بعد از این دو سایت، سایت‌های زیادی دیگری هم در این زمینه فعالیت دارند.

با این مثال‌ها می‌توانیم به این نتیجه برسیم که برای موفقیت در راه‌اندازی استارت‌آپ پولساز، لازم نیست ایده اولی باشیم.

با نگاهی دقیق به تمام محصولات و خدمات موجود در بازار می‌توانید فرصت‌های کارآفرینی را شکار کنید.‌

ویدیوی مرتبط » چگونه شکارچی فرصت‌های کارآفرینی شویم؟

 

ادامه این مطلب را بخوانید

کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی...
ما را در سایت کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : کسب درآمد از اینترنت, کسب درآمد اینترنتی, کسب و کار اینترنتی, نویسنده : کارفیکس ekaro بازدید : 167 تاريخ : ساعت: